Kiedy się zmotywować do okazji z otyłością

Nadmierne kilogramy sprawiają, że nasz stan psychiczny ulega pogorszeniu. Dopada nas apatia , depresja i zniechęcenie do wszystkich aktywności życiowych. Odmawiamy widywania się ze znajomymi. 

Paraliżuje nas obawa przed tym jak osądzą nas inni. Musimy więc odchudzić się. Pierwszym krokiem kierującym do osiągnięcia pomyślności w działaniu, jest motywacja. Istnieją dwa typy uzasadnień działania: zewnętrzna i wewnętrzna. Pobudka zewnętrzna to na przykład upatrzona bluzka, nowe spodnie, podróż w ulubione miejsce. Pobudka wewnętrzna to nasze lepsze usposobienie, komplement znajomych czy zachwyt w oczach innych osób. W jaki sposób więc przygotować się do walki z nadwagą?

https://zyczenia.eu/christmas/de/

1. Zawsze pamiętaj, że każdy uzasadnia swoje działanie inaczej. Zamysł Twojej przyjaciółki nie są Twoim zamysłem. Pomyśl co sprawia u Ciebie tak dużą chęć walki z otyłością?

2. Pozwól sobie na niewielkie potknięcia. Każdy je ma. Droga do zdobycia celu nigdy nie jest usłana różami. 

3. Wyobrażaj sobie Twoje życie w momencie gdy zdobędziesz cel. To pozwoli Ci wytrwać w decyzji.

4. Chwal siebie i nagradzaj nawet za nieduże sukcesy. Tylko nie słodyczami. Niech to będzie bilet do opery, wizyta u kosmetyczki, spinkę .

5. Znajdź znajomego, z którym możesz ścigać się. Waszym motywacją będzie, kto szybciej pozbędzie się kilka kilogramów. Rywalizacja zawsze pomaga wytrwać i osiągnąć sukces.

Pamiętaj, że nawet jeśli po raz pierwszy zrezygnujesz, zawsze możesz podjąć swoją drogę jeszcze raz.